Godmorgon världen!

(inte för att jag ens är i närheten av att min blogg läses av "världen" men i alla fall)
Idag gick jag upp runt elva, jag hatar att sova för länge! De flesta av mina vänner älskar att sova länge men jag avskyr att vakna runt 1-2 på dagen. Allting blir så sjukt segt då! Då orkar jag inte gör nånting på hela dagen och hur kul är det lixom? Nej fy fan för det. Elva är lagom! Haha, vilken tönt jag känner mig som nu :(
Idag blir antagligen en ganska seg dag, ska ta en promenad snart tror jag. Jag gillar promenader när det är snö ute. Så länge det inte är för kallt eller för blött :) Vad ska nu göra idag? Nu ska jag väl gå och fixa mig. Ha det bra!


a

Kommentarer
Postat av: saara

Skorna är från Top Shop :)

2008-03-25 @ 14:31:23
URL: http://saaramm.blogg.se
Postat av: Käjtan

Svar: precis, jag blev så förbannad när jag läste alla domm där kommentarerna och folk verkligen hackade ned på de som inte hade lika mycket pengar o.s.v.

2008-03-25 @ 15:11:41
URL: http://katie.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0