Downtown

Asså fan vad ledsen jag blir! :''''( Jag hade skrivit mitt hittils längsta inlägg och sedan när jag trycker på "publicera" jo men vad händer? Såklart loggas jag ut och när jag logagr in igen så är det inte sparat. Jävla skitblogg! :@@@@@@@ Men jag ska göra mitt bästa för att skriva ett minst lika långt! :'(

Dagen började med att Agnes, som sovit här, och jag gick upp och fixa frukost och grejade runt halv elva. Sedan for vi till staden och anlände ca. 13.00. Haha. Klockan två skulle jag klippa mig. Sagt och gjort gick vi till frisören. Jag blev väl ganska nöjd tror jag. Både och på något vis :) Resultatet kommer väl upp här snart tror jag (om inte annat på min bilddagbok under namnet rainbowroad, man måste vara inloggad för att se den dock). Efter att jag hade klippt mig drog vi ner mot staden igen. Agnes köpte ett linne och jag köpte en svart tjocktröja, en singel med bästa herr Lindh och ett par rutiga skor från Monki (bilden. Edit: mähä, inte ens en bild fick jag! Edit2: Okej, jag kanske fick en bild då). Och sedan mat och en festis med. Oh, festis, tror jag ska gå och dricka upp det sista av den nu. Haha.

På tal om Lasse Lindh. Jag tror att jag har blivit lite kär i honom. Och framför allt: i hans musik. Den mannen alltså <3 Tog en tur in på Åhlens för att titta efter hans nya skiva men icke san icke, inte fanns den inte. Däremot fanns det Håkanskivor för bara 79 spänn men jag kände mig fattig så det blev ingen sådan. Antagligen går jag dit en sväng imorgon eller på lördag. Lalalallaa.

Nu är snart påsklovet slut :( Fast jag har ganska bra planer för den restrerande delen. Imorgon blir det att träffa bästa Lovisan och på fredag blir det förhoppningsvis Stockholm. På lördagsdagen vet jag inte vad jag ska göra. Om någon har lust att ta en fika är det bara att säga till! Det var alldeles för länge sedan för min del. På lördagskvällen ska jag i alla fall träffa Kiki. Vi ska sova över och kanske kolla lite film och såndant mys. På söndagen ska jag väl först va lite med Kiki då, men hon kunde inte va så länge tror jag? På eftermiddagen blir det väl att plugga en del. Ska göra färdigt det sista på Shakespeare eftersom jag inte hunnit med det. Jag hade tänkt göra det innan skolan förra torsdagen men eftersom jag var sjuk då blev det inte så. Istället sparar jag godingarna till sist (jag är så seriös). Justja! Jag måste göra nån ful/äcklig ost också. Eller föresten! Det var tills på måndag och dp har vi studiedag. Perfekt timing. Någon som vill dela mitt plugghelvete på söndag? Delad glädje dubbel glädje, eller vad är det dom säger?

Okej, det här inlägget måste vara rekord alltså. Tror att det är ungefär lika långt som mitt försvunna inlägg. Tji fick dom! Hoppas bara att det är någon som orkar läsa allt..? Nu ska jag i alla fall ta och fixa lite te och ta ett äpple. Haha. Ha det så bra!


a






Kommentarer
Postat av: maria

Söta skor !

2008-04-06 @ 18:07:58
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0