9/3

Kom nyss in från en liten fototur. Det blev antagligen inga bra bilder eftersom ljuset var dåligt & kameran konstig. Plus att jag från början hade tänkt fota "vattenfall" som finns en liten bit ifrån mig men det visade sig att det nästan inte fanns någor vatten alls. Surt, jo tack. Och sen så var det kallt också och blåste en del. Det här var ingen bra fotodag, i think. Resultaten kommer väl i alla fall hamna på http://rainbowroad.bilddagboken.se om det blev några lite bra vill säga. Annars kommer det här antagligen bli en rätt så seg dag, som i går. Film + dator (och så har jag ju fotat) tror jag. Pizza med. Eheheh, jag kommer bli tjockis. Förstår inte att jag inte redan är smällfet faktist. Aja, ha det bra. Puss :*

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0