3/3

Okej. Bra dag till en början men sen så hände det lite grejer osv osv men ja. Först skola då,jag är sämst på att pricka </3 Hahaha. Sen så gick jag till stan med Lollo, Agnes, Nadja och Johan. Nadja drog nästan direkt för hon skulle klippa sig och sen så gick Johan med efter en stund. Så Lollo, jag & Agnes gav oss iväg till H&M. Ojojoj, hahahha. Jag fattar inte att vi inte blev tillsagda alltså. Provrumen </3 Sen iaf gick Lollo också så då gick Agnes och jag omkring en del. Latte på subway bl.a. Sen så åkte vi hem, mycket garv på bussen där med. Hahah.
Igår i alla fall, kom jag fram till var "Prästens jakt" är. Seg jag är, okej. Mobbas inte! :( Jag är astrött ikväll. Har en del jag måste plugga med :( Ha det så bra då. Puss :*

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0