22/3

Jag är fortfarande lite halvsjuk. Förkyld och sånt men ja, bättre. Idag blir det första stan hoppas jag, måste spana in monki och så och sedan skulle vi haft gäster men dom kommer inte så då vet jag inte riktigt vad jag kan hitta på. Igentligen borde jag väl städa och sånt men ja, hur kul är det på en skala? Fast jag måste i och för sig städa för imorgon kommer Lisa och company :D Hehe. Som ni kanske har märkt har jag ny design här också :D Headern är gjord av Lisa = kolla hennes blogg. Nanana. Nu måst ejag gå och fixa mig till stan. Föresten! Skulle uppskatta lite respons på det jag skriver (=kommentarer osv), så blir det lite roligare för mig att skriva om jag faktist vet vad ni tycker. :D Ha det bra allihopa!



a


Kommentarer
Postat av: kiki

saknar dig :( asfin blogg, hjälp mig? har sån sjuk ångest - har ingen aning om hur man fixar här på blogg. Please help.

2008-03-22 @ 17:32:04
URL: http://laavie.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0