14/3

Jag har kommit fram till att det finns så mycket jag vill göra. Jag vill resa jorden runt, vaccinera fattiga barn, skriva en bok, starta ett eget parti, upptäcka någon fin manick, gå på en miljon konserter, öppna en teaffär, jag vill bli president, designer, fotograf och kanske till och med modell. Jag kan göra listan oändlig om det vore så. Tänk om det slutar med att jag inte gör någonting alls? Att jag bara sitter hemma i mitt hus och drömmer. Så får det minsann inte bli!
Dagen har varit ganska tråkig annars. Matteprov plus SO-grupparbete. Great (gör tummenupp)! Jag är sjukt trött och har inget att göra ikväll. Great (tummenupptummenupp!)! Någon som vill hitta på något?
Jag saknar allt så sjukt mycket. Kent och Göteborg och plaskis med Lisa och Bilisten med Hanna och våfflor med Lovisan och allting. Kent blir det i sommar i alla fall. Jag måste, jag måste, jag måste! Okej, nästan 400 spänn för biljett och nästan lika mycket till om jag ska ta mig till Göteborg/Stockholm men skit samma, det är så jävla värt det. Flashbacks.. Ha det så bra allihopa. Puss :*


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0