12/3

Den här dagen har väl varit lite upp och ner. Vi slutade tidigt och så hade vi våra små attacker men å andra sidan är jag så sjukt skoltrött. Orkar snart inte mer. Jag menar, hur jävla mycket kan dom packa på oss igentligen? Matteprov om några dagar & imorngon är det muntlig redovisning på spanska. Kul att jag nästan har börjat. Min lärare kommer ju bli så glad också, om jag kommer oförbredd. Mmm.
Men bra saker: det blir kanske Kent i sommar i alla fall! Med Mellan då i så fall (om hon var seriös?) och kanske Lisen, Nadjan och Alex. Och sen så hoppas jag få träffa Ike där med. Oh..
Bambadamdam, resten av kvällen blir det väl att plugga om jag orkar och sen TV och lite sånt. Men det är påsklov snart i alla fall! Eller kansk inte så snart..(?) Hope so mmmm.
Ha det bra i alla fall. Puss :*

Kommentarer
Postat av: gizmoflickan (hehe)

I vilken stad ska du se kent isåfall?

2008-03-14 @ 05:57:26

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0