Sommarlov, uställningar samt grillkvällar

Imorgon, om mindre än 12 timmar sitter jag och kollar på avslutningsgrejen! OCH SEDAN ÄR DET SOMMARLOV! :D
Det komemr komma en hel del bilder tror jag, så ta en titt imorgon för bilder (eventuellt på fredag det beror på om jag hinner imrogon men det tror jag att jag gör!).

Efter avslutningen ska jag luncha med mamma och sedan åker vi hem hit. Vid fem ska jag till L för att gå på invigningen av Kentuställningen tillsammans med Lisa. Ingen mindre än Martin Roos ska vara där och han är ju trots allt nästan kent. Det kommer bli helbra!

När vi har varit där ett tag så ska Lisa och jag åka iväg och träffa "de andra". Vi ska grilla i staden och ha det trevligt hela kvällen lång! När vi har grillat och så drar vi oss nog vidare någonstans, vi får se hur de blir, var vi ska och så alltså. Sover i alla fall hos Lisa sedan. Det ska bli en supernice morgondag och oh, fint kommer det bli! Hoppas att alla andra kommer få en nice skolavslutning/har haft en. Peace


a

Kommentarer
Postat av: lisa

ären så sent? och ska vi åka direkt från den ner mot stan? :s

2008-06-11 @ 23:04:44
Postat av: Miriam

svar: det är min syster som har sytt kjolen! tack så mycket.

2008-06-13 @ 19:04:55
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0