Internetshopping!

Dagen har spenderats med att inte göra så mycket alls. Från början var det meningen att jag skulle fara till stan och träffa Alex men det blir imorgon istället. Jag har även letat lite kläder och så. Hittade ett par klänningar som jag evetuellt ska inhandla, vi får se lite.  Och så har jag äntligen hittat en ungefär sådan adidaströja som jag har velat ha så länge (ni vet, de gröna med gula ränder). Jo jag tro faktist att det är på pricken sådan jag vill ha, måste spana in den lite mer, haha! Annars har jag bara tagit det lungt idag, läst tidningar och målat naglarna(!) och grejer. Nu ska jag förtsätta att spana in lite kläder, eventuellt beställer jag något ikväll. ICO, laddar jag självklart upp bilder p åmina inköp. Vi får se, vi får se! Ha det bra allihop! Puss


a

Kommentarer
Postat av: mli

kika in i min blogg :)

2008-06-22 @ 01:44:27
URL: http://mliwannberg.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0