Onsdagschill och joggning

Vaknade ännu en gång upp hemma hos Julia, dock var detta en onsdagsmorgon och inte en tisdagsmorgon. Vi tog det lungt och slappade mest hela dagen. Kollade ett par avsnitt på Ugly Betty och gjorde lunch. Trevlig dag var det, även fast vi inte gjorde något särskilt.

Jag åkte hem från Julia vid sex, efter två bussmissar och lite jordgubbar med glass (igen). Väl hem tog jag det ännu mer lungt innan jag pratade med Agnes och vi bestämde oss för att ge oss ut och springa. Vi joggade två och en halv kilometer innan vi bestämde oss för att bege oss hemåt. Vi sprang inte speciellt långt, men det var skönt ändå. Känner att jag kan behöva lite träning. Haha! Ha det bra! Puss!


a

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Hej, köpte min klänning på Ebay... 1 dollar kostade den. Mycket billigt!

2008-06-27 @ 17:15:08
URL: http://johannajossans.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0