Måndaskvällar med jordgubbar och stracciatella

Två nätter i rad har jag sovit hos Julia och som vanligt har vi haft våra små äventyr. Tänkte berätta om dem dag för dag, så blir det inte så jobbigt för er att läsa! På måndagen for jag i alla fall till Julia med min mamma. Vi fikade tillsammans med hennes mamma och min mamma. Mycket gott var det! Jordgubbar och glass, en från gb som heter stracciatella. Och jag som inte ens gillar chokladglass! Men denna var ett undantag, verkligen god. Och det där chokladcrispet på toppen är ju bara mm <3
På kvällen slappade vi mest och sådant, kollade på tv och lite sådant. Det var mys i alla fall. Gick och la oss runt ett, sedan pratade vi en stund. Trevlig eftermiddag och trevligt slut på dagen. Ha det bra! Puss!


a


Kommentarer
Postat av: julia

måste göras om!

2008-06-26 @ 00:16:37

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0