Långfärdscykling och standagar!

Har precis kommoit hem från en ganska lång dag. Vaknade upp med Julia i sängen brevid och vi gick upp och gjorde lunch, istället för frukost. Det blev ris och skinka, min speciallité som dom flesta som har varit här när jag har lagat mat vet, haha! Efter att vi hade fixat i ordning oss och lite tog vi hennes cykel och turades om att skjutsa varandra (bad girls). Vi åkte nog mer än en mil på den där cykeln, sjukt jobbigt! Haha. När vi äntligen var frammae dit vi skulle, för Julia skulle ju cykla ända hem till sig från mig på den där cykeln, så hade jag missat bussen som jag hade tänkt att ta så vi gick och köpte jordgubbar istället. När vi kom ut från affären var det såklart bara en minut tills nästa buss skulle gå så då fick jag springa. Men jag hann med den i alla fall.

I staden träffade jag Lisa och vi sprang runt i diverse affärer. Hon köpte en kjol och en body på Gina Tricot och jag köpte en väska på Monki (bilden). Sedan gick vi och åt lite och sådant. Nu har vi åkt hem hit och ska snart åka iväg med picknickmat till en sjö och äta lite och ha det trevligt. Nice! Ha en trevlig kväll!


a


En sådan här väska från Monki köpte jag, fast en turkos och oglansig så att säga. 80 kronor :)

Kommentarer
Postat av: Johannest85

Japp precis. En ram utan baksida bara för att det inte skall se så tomt ut på väggen.

2008-06-16 @ 20:50:14
URL: http://svackatillpacka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har u per dag ingefär? :)

2008-06-16 @ 20:57:14
Postat av: Amanda

Svar till anonym:

Skulle vara kul om jag fick veta vem du är innan jag svarar på en sådan fråga. Föresten spelar väl det inte så stor roll, eller?

Men del i all fall.

2008-06-17 @ 12:32:02
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0