Klädinhandling samt egodag

Efter skolan idag gick jag ner en sväng på staden med Lollo och Agnes. Köpte min kjol nu då och ja, vi får väl se. Den bli bra förhopnningsvis! Slänger nog in en bild på den när den är färdigsydd tror jag, om inte annat på skolavslutningsdagen. Annars har jag nog mest tagit hand om mig själv idag. Eller ja kanske inte bara men.. Först var jag på staden då och sedan åkte jag och tränade. Efter det tog jag en lång härlig dusch och nu har jag smörjt in mig och blablabla, allat det där som man kan gör ipå ett ungefär. Har inte suttit vid datorn på hela dagen heller, jag tänkte bara lägga in ett inlägg för att visa att jag lever, haha ;p Det kan vara riktgit skönt att ha sådana dagar ibland. Väldigt skönt faktist.
Och ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, det ska bli superskönt! Och sen har vi sovmorgon på torsdagar med, perfekt! Mjomjo, nu ska jag gå och fixa i ordning mig inför natten (=tvätta bort smink och sådant). Ha en trevlig kväll! Puss


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0