Standag, promenader och läskiga tår!

Åkte in till stan runt ett och gick i lite affärer. Hittade en tröja och en kjol men köpte inget av dem. Hittade även ett par shorts som jag tror att jag ska inhandla snart. Har kollat på dom ett par gånger men vi får se lite. Tittade även på skor men jag vill prova dem ordentligt med strumpor och sådant innan jag slår till. De svarta, låga conversen är trots allt inte gratis så det vore ju inte speciellt kul om de visade sig vara för små.

Köpte dock en sjal (bild kommer antagligen upp imorgon). ELler igentligen var det en tygbit som jag köpte men nu har jag bestämt att det är en sjal, haha! Spanade även in ett jättefint tyg som jag ska inhandla någon dag. Av det ska det sys en kjol. Resultatet landar väl här så småning om.

På kvällen gick jag ut på promenadmed Kiki. Vi gick en ganska lång bit innan vi bestämde oss för tat spela lite minigolf. Efter många om och men slutade det hela med att min mamma och pappa kom och hämtade oss eftersom att Kikis (som antagligen har kvar lite av sin mardomsallergi mot myggbett) tå/tår/fot hade svullnat upp osv. Det var lite läskigt men jag hoppas att hon mår bra nu. Har inte pratat med henne men jo, vi får hoppas det i alla fall! Imorgon väntar ett endagsäventyr med delar av la familia. Mer uppdatering om det kommer imorgon! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: Christine

det var en infektion jag fått i foten genom kanalvattnet i myggbetet! skitäckligt haha ... men vi får höras björnen, ha det bäst <3

2008-07-04 @ 10:07:09
URL: http://laavie.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0