Sleep tight!

Ikväll/inatt ska jag rensa ur min garderob hade jag tänkt. Kan behövas tror jag. Annars ska jag nog gå och lägga mig snart. Det kan behövas det med! Haha! Annars har jag inte gjort speciellt mycket alls idag, mest tagit det lungt och så. Även läst i en bok som heter "Kan innehålla nötter" av John O´farrell. Den är ganska bra faktist, har läst den en gång förut. Lite seg ibland kanske, men ändå helt ok bok! Har även införskaffat mig ett par byxor från pappas garderob. Förvånade vilka byxor man kan hitta där. Han kände inte igen dom sa han, så han har antagligen inte använt dom direkt. Så nu är de mina. Ett par små justeringar och vipps, nya byxor för hela slanten! Vi får väl se om jag tar mig tid till att fixa till dom bara. Sy in och greja. Jag kanske inte orkar. Kanske är det lättare att bara kila iväg på staden och köpa ett par liknande.. Fast det här är ju faktist roligare! Jaja, resultat kommer väl små småning om om jag slår slag i saken! Nu ska jag rensa kläder och sedan ska jag sova. Ha det fint!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0