London: dag 1!

Jag steg upp efter ca. 2 timmars sömn (lyckat) och klädde på mig lite smått innan vi begav oss mot Arlanda. Planet skulle avgå kl. 7.05 tror jag men det blev förskjutet tjugo minuter oga. mycket trafik. Vi anlände runt halv nio, engelsk tid, på Heathrow och begav oss snart mot bagagebandet. Bandet hade redan börjat rulla och vi blev, konstigt nog, bågra av de sista som hämtade sitt bagage. Vad det kan ha berott på vet jag inte, vi borde väl vara ungefär lika snabba som alla andra eller? Så var det i alla fall.
Vi satte oss på tunnelbanan in mot city och gick av vid Earl's Court för att byta linje. Vi satte oss på nästa tunnelbana och kom strax fram till våran hållplats. Vi gick till hotellet, som var helt ok, för att sedan vandra ner mot stan, som låg väldigt nära. Eller ja, rättare sagt mot Oxford street. Vi kollade i affärer på Oxford street och på Regent street hela dagen innan vi framåt kvällen begav oss mot hotellet igen. Jag köpte ingenting på hela dagen, hittade en del dock. Somnade direkt när jag la mig i sängen, trött efter lite sömn och en heldag på staden.


a
Jag tog inte så många bilder men här kommer ett par i alla fall:

1. På flyget.
2. På flyget.
3. Folk vid Oxford circus/topshop.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: ja visst är den :Dsv: ja visst är den :D

2008-07-31 @ 14:42:16
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Elise

tack så mycker och din känns väldigt inbjudande och den känns mysig =)

2008-07-31 @ 14:51:59
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: ella

ja så gott ju=)speciellt i värmen.

2008-07-31 @ 14:54:43
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0