Gassande sol

Kom precis in från en liten springtur. Solen etekte hela vägen eftersom att det knappt fanns några trä/någon annan form av skuggbildare på vägen jag sprang. Nu när jag kom hem kollade jag temperaturen och det är 24.6 i skuggan! Är inte det lite väl varmt om man tänker på att klockan snart är sex? Eller det kanske det igentligen inte är, men ska man ut och springa är det urvarmt! Nu ska jag gå och ta mig en rejäl dusch innan jag ska packa ner de sista grejerna inför London och kanske kolla en sväng på tv. Igentligen hade jag tänkt att gå och lägga mig supertidigt eftersom att planet går från arlanda vid sex eller sju eller något och vi måste ju ta oss dit med men vi får se hur det blir med det, haha. Tror inte att jag kommer kunna somna så tidigt plus att jag har en hel del kvar att packa. När jag kommer hem sedan ska ni få massvis med bilder! Kameran är nästan helt tömd så det lär komma en hel del. Jag har spanat in en hel del saker som jag vill göra så vi får hoppas att familjen är med på noterna, i alla fall någon gång ibland. Haha! Ha det fint allihop.


a

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Såna mössor e så bra för håret oxå, plattar inte till som andra mössor gör. :0)

2008-07-23 @ 18:43:28
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Kaja

jaaa :D jeg trodde jeg skulle dø!

2008-07-23 @ 18:51:04
URL: http://kajaa.blogg.no

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0