SPELNING

Hej! Jag har inte hunnit med att blogga något idag, ber om ursäkt för det. Dirket när jag kom hem från skolan så duschade jag och åt lite innan jag åkte till stan och sedan vidare. Jag och några kompisar har nämligen varit på ett par andra kompisars spelning, haha. Inte direkt min musiksmak kanske, men de var väl rätt duktiga på att spela :) Efter det väntade vi i över en timme på tåget, UTE! Iskallt var det! Men jag lever :p Haha! Sedan gick vi och mötte ett par i stan osv. Och nu är jag hemma! Detär faktist ganska skönt att vara hemma och ta det lite lugnt. Jag tror att det är så jag ska spendera helgen faktist. Jag kan behöva lite vila efter allt plugg!

Ni får ha det finfint, i helgen blir det garanterat mer bloggning! Hihi! Puss!

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0