Skratt och cocosbollar

Jag var ju som sagt på tjejkväll hos Elin igår. Mycket trevligt! Vi åt tacos, såg på film (säg att du älsar mig, hemsk hemsk hemsk), pratade, skrattade osv. osv. Alla de där sakerna som man brukar göra. Skoj som tusan var det i alla fall!

Idagvaknade vi rut halv tio (?) och segade oss rejält innan vi åt frukost. Efer det segade vi lite till, plockade ihop våra saker osv. Allihop åkte hem runt 12, ftersom att Elin skulle iväg på kräftskiva (?) senare på kvällen.v Men vi hade kul i alla fall, det här måste vi göra om snart igen tjejer?

Jag om hem ganska nyligen och har bara käkat och pysslat lite. Ska nog cykla iväg och köpa cocosbollar + naturgodis snart. Gott! Men vi får se :) Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Dilan

sv: den första kommer från asos, jag har sett såna på gina och H&M också. Yeepie alltid kul med tävlingar :)

2008-08-30 @ 16:44:44
URL: http://chicahermosa.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej kul att du e med.Du hade fina priser i din tävling...jag ska snart vara med....

2008-08-30 @ 16:45:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0