Sjukgymnasten

Idag blev det att gå upp realtivt tidigt för att ta bussen in till stan. Eftersom att bussarna var jättekonstiga så fick jag vänta en timm på mammas jobb (;s) innan vi gick ner mot sjukgymnasten. Han pratade och pratade och visade lite. Det tog väl ungefär en halvtimme och efter det gick jag och mamma och luncha på något halvnytt ställe som vi aldrig hade varit på. Jag åt tavotallrik och den var ganska god. Det var paprika i köttfärsen, vilket jag inte gillar så mycket, men annars var det gott! :) Efter dte så tog jag bussen hem och nu har jag städat lite. Ikväll kommer Kiki och hennes familj hit och äter kräftor. Haha! Efter att vi har ätit så åker vi (jag + Kiki) in till stan och träffar folk + festival. Mys! Nu ska jag fortsätta min städning! Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0