Shopping och foton

Hej! Igår så var jag först i skolan, såklart, och sedan gick jag ner mot stan med Lisa, Agnes och Lollo. Lollo gick efter en liten stund och Lisa, jag och Agnes gick omrking en del på stan. Jag köpte ett nytt nagellack, rött från depend (nummer 40), men inget mer. Jag (och ingen annan heller) hade ork att kolla på så mycket saker, där av den låga shoppingfaktorn. Haha! Agnes gick efter en stund och Lisa och jag bestämde oss för tat gå till Taco Bar och äta. Vi had igentligen tänkt att äta på en salladsbar men den var inte öppen (?). Jag tog en dipptallrik, mums! Sedan åkte vi hem till mig och Lisa sov här. Mys!

Idag så har vi varit ute och Lisa har fotat mig. Antagligen kommer det upp lite bilder från det idag, ska även fixa min design idag eller i morgon! :) Nu ska jag vara lite social, haha! Puss,


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0