Presenter

Hej allihop! För det första ville jag bara säga att det är jättekul att det är redan är så många som deltar i min tävling! Riktigt kul faktist.

Idag så lyckades jag pallra mig iväg till skolan. Jag hade bl.a. träslöjd för första gången sedan femman, jobbigt :( Eller den här lektionen var helt ok men i övrigt är inte träslöjd mitt favoritämne direkt. Textilslöjd gillar jag där emot..
Vi fick sluta en timme tidigare än vad vi skulle, mycket skönt! Efter att vi slutat begav jag mig till aulan tillsammans med ett par andra, vi skulle nämligen "visa upp oss" för sexorna inför elevrådsvalet. Jo, jag ställer upp som kassör! Haha. Jag vill vara med i elevrådet något år, men vill inte vara ordförande. Därför är det här mitt sista år som jag kan kandidera. Ni får önska mig lycka till så får vi se hur det går helt enkelt!

Efter det så stog jag och pratade med Johan och Henke m.fl. medans jag väntade på attden andra gruppen skulle sluta. Efter cirkus en halvtimme var de klara med sin NO och vi vandrade ner mot staden. Jag inhandlade bl.a. presenter till Agnes och Elin som jag ska till på tjejkväll/födelsedagsfest/något på fredag. Skoj! Har dock fyra stycken kvar att köpa presnt till. Minst en ska inhandlas imorgon i alla fall.. Men nu ska jag fixa med ett par saker tills imorgon! Peace,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0