Pasta och rostad majs

Hej! Väldigt vad dåligt det har blivit med blogandet på senaste tiden! Får vi nog ta och ändra på! Igår i alla fall var jag med Julia och hennes mamma och syster på någon marknad. Vi fikade hos deras kompisar och lite annat mys med. Köpte ingenting, eller jo en påse rostad majs. Så grymt gott! Heh. Kom hem någon gång på kvällen och grejade lite med bildrensning och så på datorn. Somnade ganska tidigt tror jag, jag vet inte riktigt.

Idag i alla fall! Gick upp tidigt, som ärväldigt ovanligt nu för tiden. Kollade lite på tv och käkade frukost. Har kommit upp med en idé till lunch idag (fruktansvärt vad mycket matlagning det har kommit upp här nu, haha), köttfyllda egengjorda torellini. Zappade förbi ett tv-program i morse nämligen där dom gjorde tortellini och jag har inte ätit det på hur länge som helst! För ett par år sedan var det min favroiträtt! Så tortellini it is. Får väl se hur det går helt enkelt!

Föresten så kommer de nya skorna förhopnningsvis upp idag, även dag 4 (kanske 5 också) i london kommer antagligen upp (peppkommentarer hjälper! haha). Ha det fint i alla fall! Peace,


a

Kommentarer
Postat av: julia

okej, nötter. (:

Stockhoooooooooolm nästa! =DDDD

2008-08-08 @ 17:21:05
URL: http://juuliaforsberg.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0