Nya designen

Just nu sitter jag och grejar lite med den nya designen, eller den nya headern rättare sagt. Blir jag relativt nöjd med den så lär den komma upp här på bloggen senare idag. Blir jag inte det minsta nöjd är det bara att börja om, haha! Nej men så är det. Jag har gjort otaliga headrar och det är bara mycket få av dem som kommer upp här. Från böjan hade jag tänkt att satsa på en råsnygg design (jag har hela i mitt huvud, haha!) men jag orkar helt enkelt inte med att fixa den idag. Som jag berättade igår så mår jag inte som bäst, det halsonda har i och för sig inte förändrats så mycket, dock har jag dragit på mig en rejäl fökylning. Jag vet inte vad det är med mig den här sommaren? Det här är min andra ontihalsen-fökylning(-feber)-attack den här sommaren. Det är inte likt mig! Men förhoppningsvis slpper jg febern den här gången i alla fall! Nej, nu ska jag ortsätta med headern. Pusshej,


a

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Fint :)

2008-08-24 @ 13:21:38
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: coverboy

Vet hur det är, brukar sitta jag med och hålla på knopa, men de blir mest att de blir sparade, sen blir det ej mer tyvärr.

ha en bra dag.

coverboy

2008-08-24 @ 13:23:26
URL: http://coverboy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Lycka till med din nya header och så får du krya på dig! Min header där det står "Min blogg & Jag" är ju inte så hög eller vad ska man säga, rutan är inte så stor. När den gjordes så är rutan/headern mycket större. Men sen när jag skulle lägga in den så försvann halva texten så då fick jag nöja mig med en lite mindre header. Vet du hur man kan få den större?

2008-08-24 @ 13:31:57
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0