London: dag 3!

Vi började dagen med att äta frukost på hotellet innan vi åkte iväg till Camden för att gå på Camden market. Vi vandrade omkring i det till synes lilla camden market men ack så stort det var(!) en stund innan vi bestämde oss för att vandra ner för gatan och kika in i massor med affärer. Vi hamnade på någon slags "matmarknad" och pappa sa att "här har dom allt". Vi gick omkring lite i matoset och hittade även en del affärer/stånd längre in innan vi bestämde oss för att köpa mat. Jag var inte så sugen på att prova något thailändskt (hon som stod i ståndet var lite småläskig och övertrevlig och ville lära sig hur man sa "hur mår du" på svenska. Vi lärde henne men uttalet var väl lite sisådär ;p) eller indiskt eller något sådant så jag körde på pommes med sallad. Jag fick en grymt stor portion och orkade inte äta upp allt, men det gjorde inte så mycket.
Vi vandrade tillbaka längs gatan och gick in en sväng på Camden market igen, då jag hittade en klänning (bild kommer under london shopping som lär komma upp snart). Hittade en t-shirt också, annars inget.
Efter att vi varit runt i Camden bestämde vi oss för att åka in till "stan" igen för att gå oxford och regent street igen. Sagt och gjort tog vi tunnelbanan till oxford circus (tror jag) för att shoppa lite. Hittade ett par saker, bl.a. en väska och lite sådant. Vi begav oss, efter att ha ätit middag, ännu en gång till hotellet för att sova. Jag var helt slut!


(ännu en gång kommer det bilder när jag har konverterat pappas raw-bilder till jpg..)
a

Kommentarer
Postat av: cicci

Men ja verkligen, dem har verkligen förstört Grease genom den filmen. :(

2008-08-01 @ 13:24:58
URL: http://irran.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0