Garderobsmakeover och chokladmuffins

Tjaopp! Just nu gör jag inte speciellt mycket lals, pratar med mina saknade warbergare och lite sådant. Idag bakade jag först cokladmuffins(!). Bakade några för ett par dagar sedan men "någon" har visst ätit upp de flesta (inte jag den här gången!) så jag bakade lite nya. I och för sig finns det några kvar men ja, jag fick lust helt enkelt :) Efter mufinsbaket och lite städning i rummet kom jag fram till att jag ville möblera om lite i min garderob. Har tänkt på det ett tag men idag började jag äntligen. Jag har till och med nästan avsluat det, det ni! Bara ett par saker till som ska in i garderoben. Alltså: jag har flyttat min översta hylla ner till mitten ungefär, höjt galjstången och lagt in mina skor i garderoben. Har även rensat lite smått, men inte så mycket. Nu ska jag fortsätta städa lite tror jag, lite dammsugning kvar. Ha det fint! Fred och kärlek,


a

Bli medlem här och samla poäng så har du snart ett presentkort från kicks helt gratis!


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0