Foto och halsont

Hejhej! Sitter här med ett hemskt halsont, jag hoppas jag inte blir sjuk nu bara :( Därför blev dte ingen träning idag, lite trist eftersom att dte var den första. Men jag får hoppas att det blir bättre snart i alla fall!
Imorgon har vi skolfoto. Usch! Jag har aldrig gillat skolfoton, det är alltid något som blir fel. Plus att de känns så pressade på något vis, speciellt eftersom att det är den här bilden som folk man inte känner kommer se i ett helt år. Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, måste ju i alla fall se hyffsad ut :(

Jaja. Annars har väl dagen varit lite upp och ner så att säga. Många saker hit och dit. Vill inte gå in på det närmare här i bloggen, men det har varit både positiva och negativa saker som har hänt! Annar har skolan kommit igång lite nu. På min skola är det minsann inte slappt i början, där kör man igång direkt. Wiho.. Vi har i alla fall fått en ny no-lärare som hittills är jättebra! Och jag verkar inte vara ensam om att tycka det..? Aja, nu ska jag välja kläder och sova en stund. Puss!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0