Festivalkväll nummer 2!

Igår kväll åkte jag jag åter igen in till staden för att gå på festival tillsammans med Lisa, Hanna, Lollo, Julle, Kiki och Elin. Jag tänker faktist inte gå in på några detaljer men vi hade kul i alla fall. Trots att det hände ett par saker som kanske inte var det allra bästa så hade vi det jättekul! Jättebra avslutning på sommarlovet!

Vaknade hemma hos Lollo tillsammans med Lollo, Lisa, Hanna och Elin vi sex. SEX! Ingen av oss kunde sova så vi låg och pratade och tittade på tv och åt frukost och duschade osv. Vi gick iväg och köpte lite saker, för min del en energidryck och lite naturgodis innan vi begav oss hem igen för att göra i ordning lite efter oss. Slöade lite vid tv:n och var allmänt sega innan Lisa och Elin åkte hem. Vi sa hejdå till dom och kort där efter åkte Hanna och jag också. Kul kväll och dag minsann! Tack tjejer (och alla vi träffade..)! Puss,


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0