Free cone day och mer MER

Dagen började med, ovanligt nog, skola. Det var helt ok, slutade runt halv två. Då gick jag ner mot staden med Lisa, Hanna, Lollo, Agnes, Sofia och Elin (någon mer?). Det var "free cone day 2008" så vi fick gratis glass :D Först tog jag en citronsorbe och sedan gick vi iväg ner mot staden. Vi tog en sväng förbi Elins mammas och Lisas pappas jobb för att Elin skulle lämna lite grejer och sedan begav vi oss mot affärerna. Vi provade lite kläder och så innan vi bestämde oss för att gå och ta lite till glass (a) Jag tog någon slags kolasort, caramell chew chew. Efter att ha ätit ca. halva glassen gick jag, Lisa oxh Lollo till min mamma för att hämta våra saker som vi lämnat där tidigare. Skänkte även bort min andra halva av glassen till min mamma, haha.
Efter det så åkte jag för att träffa Julia, Cicki och Julle. Vi gick och köpte glass, fast jag som redan hade ätit det köpte en MER, haha :D Sedan gick Cicki & Julle och Julia och jag begav oss ner mot staden. Först kollade vi runt lite och sedan satte vi oss i solen och pratade i säkert en halvtimme. Sedan tog jag bussen hem där jag åt och fixade lite. Strax efter åtta for jag till staden igen för att träffa Lisa. Hon mötte mig vid bussen och vi cyklade hem till henne. Nu har vi kollat på film, "Little miss sunshine", och lite sådant. Vad har du gjort idag?
Ha det så bra i alla fall! Puss


a


Kommentarer
Postat av: kamilja

Sötaste finaste goaste du.
Tänkte mest skriva att din blogg är söt, att jag saknar dig (japp, man kan faktist sakna någon man aldrig har träffat) och att du kommer få Håkan-post snart. Så fort jag lyckats hitta ett lämpligt kuvert att skicka det i, förlåt för att jag är segast.

Pussen & kramen.

2008-05-01 @ 01:15:40

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0