Attans maränger

För det första: jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Har inte hänt speciellt mycket dom senaste dagarna + att så fort jag har något att skriva om så försvinner inlägget. Bara så där! Dålig stil tycker jag. Ha-ha-ha :( (ursäkten godtagen? :D)
Idag var ganska segt i alla fall. Min grupp skulle igentligen ha redovisat på SO:n men så blev det inte, som tur var. Vi är inte ens färdiga. Heh.
Efter skolan så gick jag ner mot staden tillsammans med Hanna, Agnes och Lovisan. Efter en stunds övervägande kom jag fram till att jag faktist inte orkade stan idag så istället skyndade vi som smått till Hemköp där jag köpte en banan och lite nötter. Haha. Vad nyttig jag har blivit (y) Haha. För den här gången i alla fall. Sedan sprang jag mot bussen som jag nästan missade men kom med i alla fall. Sedan när jag kom hem slöade jag vid TV:n en stund och nu ska jag nog läsa ett tag i my dear Oliver Twist. Den ska vara utläst nästa vecka (y) Eller kanske veckan efter det. Äsch, jag vet inte. Snart i alla fall. Och sedan ska jag ut en sväng hade jag tänkt. Plugga lite borde jag väl också göra antar jag. Snart är det dags för sommarlov tycker jag! För ett par dagar sedan tänkte jag att det var maj och blev superglad för att det bara var en månad kvar till skolavslutningen. Eftersom ingen hindrade mina glädjetjut (okej, inga glädjetjut men i alla fall) så gick jag i god tro om att det bara var en månad till skolavslutningen. Men ack så fel man kan ha! Efter en stund slog det mig att det faktsit bara var april, och inte ens slutet utan början! No nice feelings, huh! Men men, jag får väl överleva antar jag. Ha det så bra  i alla fall! Pussar.


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0