Ändrade planer

Den nya designen kommer nog inte upp ikväll trots allt. Eller kanske, vi får se lite. Jag har fått ont i huvudet plus att jag är inte helnöjd med min nya header så ja, vi får se helt enkelt. Annars har jag väl inte gjort speciellt mycket den här eftermiddagen/kvällen. Var ute och fota en stund förut och lite sånt.  Och snart ska jag fixa en kopp te och kolla om det går något bra på tv. Kanske ska se på "Holes"? Pappa var snäll och hyrde hem den eftersom jag missade slutet när vi såg den i skolan men jag har fo

Kommentarer
Postat av: lisa

JO! Lägg in headern sålänge?? :)

2008-04-14 @ 21:02:20
URL: http://leafstream.blogg.se
Postat av: kamilja

gillar inte holes :( har hemska minnen från den filmen. :( :((( :(

btw så behöver jag din adress, trodde att jag hade den men det hade jag tydligen inte :( har inte kunnat smsa dig och fråga efter den heller eftersom att mina pengar var sluut och så gick mitt internet sönder. eh... bajs.

ska inte spamma mer. pusss.

2008-04-15 @ 10:36:03

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0