FÖRLÅT

..för den dåliga uppdateringen. Jag har haft ganska fullt upp ikväll.Knappt suttit vid datorn alls faktist. Först när jag kom hem var jag tvungen att äta något, jag hade även tänkt att jobba lite på matten men så blev det inte. Sedan åkte jag iväg till min träning strax efter fem, jag kom hem kanske kvart över sju.. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen, sedan åt jag och glodde lite på tv. Fixade ett par andra saker innan jag började med matten. Usch. Fast jag kan allt som jag behöver kunna nu tror jag i alla fall, det känns skönt! Nu gäller det bara att jag kommer ihåg alltihop! Haha. Men det ska nog gå bra :) Nu måste jag försöka fixa i ordning mig lite, få lite sömn och så. Ha det finfint allihop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland har mna mycket att göra verkligen :)



Mmm dom visar ju top model tisdag - torsdag numera.

2008-09-11 @ 17:41:24
URL: http://froggie.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0