Sommarstass

Har precis beställt lite kläder, eventuellt något till skolavslutningen, vi får se hur det blir när dom kommer. Som ni ser är det två jeansklänningar, egentligen ska jag bara ha den ena men jag beställde båda två för att se vilken som passar bäst i verkligheten osv. Vi får se, vi får se! Lite by the way sådär; jag blivit totalkär i jeansklänningar! Sommarfavorit nr.1 nästan! Vilken tycker ni är finast föresten? Jag tycker att den första är finare i själv "kroppen" dock är jag osäker på om jag skulle passa i sådana armar. Och nästan tvärt om på nummer två. Vad tycker du? Ja, så det är vad jag gör nu. Går och väntar på dessa klänningar + en bh (som jag dessutom kom över till ett bra pris). Haha!
 
Ha en trevlig kväll och glöm inte att lämna en kommentar om vilken du tycker var finast! Puss


a

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillade 2an mest :)

2008-05-27 @ 19:31:25
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Sofia

tvåan var snyggast:D

2008-05-27 @ 21:04:31
Postat av: louise

tvåan var fin (: , var har du köpt dem?

2008-06-14 @ 20:43:56
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0