Superdupersommar

Den här sommaren ska bli bäst. Förhoppningsvis Kent, Way out west och lite sånt och sedan så ska jag till Göteborg och Stockholm flera gånger hade jag tänkt. Och Norrköping får vi inte glömma! Sedan ska jag stalka Kent lite med Kamilja och gå till plaskis med Lisa. Har saknat plaskis faktist. (Plaskis=liten barnpool i stan som Lisa och jag brukar ha picnic vid). Och sen kanske jag ska få följa med Lisa till Gotland igen osv. Mycket trevligt! Och sen blir det förmodligen minst en sväng till Lager 157 och allt sånt. Okej, nu fick jag största längtan efter sommaren :( Tror jag ska gå ut och dansa en sådan där soldans (regndans) så att den äkliga snön försvinner. Okej att det kan vara lite mysigt med snö på vintern men inte nu ju! Fast å andra sidan skulle jag kunna ta lite vinterbilder.. Haha, tönten är jag :( Men jo, jag pratade med pappa och han sa att vi kanske kunde åka ut till det där trädet jag pratade om igår. Får bara hoppas på att det inte är för kallt osv. Wish me luck :) VAd ska ni göra idag? :) Nu ska jag väl gå och fixa mig lite och så. Ha det så bra allihopa!


a

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo jag tycker oxå att det är super jobbigt när man drömmer så..

2008-03-24 @ 12:45:03
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Käjtan

Svar: tack! vad glad jag blir! Nu är min dag gjord!
Jag ska ta och kika in din blogg lite också! Tack än en gång!

2008-03-24 @ 16:09:45
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: kamilja

jaaa, kent-stalkning gillar vi!

2008-03-24 @ 18:24:10
Postat av: amanda

Absolut!

2008-03-24 @ 18:55:28
URL: http://sundancekidd.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0