Promenix

Jag kom precis hem från en promenad. I över 1 timme var jag ut. Okej, det där var nästan rekord. Men det var jätteskönt ute, solen lyste och jag åt på ett jättegott äpple. Solen lyste kanske lite för mycket först, det stack i dom och jag fick tårar, men det gick över efter en stud. Istället kom en lukt av hästbajs över mig men också den försvann. Det var jättskönt att gå, ändå tills jag skulle vända. Jag har nog aldrig riktigt fattat det där med "gå bara så långt så att du orkar gå tillbaka" men jag kom till baka i alla fall, även fast det gick mycket segare det hållet. Haha. Nu ska jag nog ta en kopp te och spana efter lite katalogkläder. Ha det!


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0