1/3

Första mars! Våren är här, we likeit, we like it. Dagen började med sovmorgon som jag inte sov ut helt ändå. Var trött när jag gick upp alltså. Men sen så åt jag frukost i hundra år och sen nördade jag dator en stund. Sen fixade jag mig och sånt. Åkte med mor och far inte till ikano/ikea. Köpte en lampa samt en muffin (h). Tänkte köpa en bok om stalkers också, hahahah, men det blev inte så. Fast den verka kul. Typ folk som gör allt för att få träffa Paris Hilton. Hahaha, jag är en tönt oki? Sen åkte vi inte till alla affärer jag ville till och jag glömde köpa läppstift och tusen andra saker, så åkte vi hem och blablabla. Och nu sitter jag och beundrar min nya lampa, mmmmm vad snygg den är! Hahaha, humor har jag. Ehh inte. Jag vill till alla ställen. Stockholm, Göteborg och resten av landet ungefär. Ge mig pengar tack. Bambamba, längtar till sommarn! Den här sommaren ska bli världens bästa! Ha det bra. Puss :*


Ingen vind kan blåsa omkull oss nu


Kommentarer
Postat av: Kamilja

Haha ja, kom till Stockholm, please.

2008-03-03 @ 11:33:22

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0