TRÖTT

Det är precis vad jag är just nu. Trött alltså. Har väl inte fått tillräckligt med sömn antar jag. Men ikväll ska jag lägga mig tidigt! Haha!

Idag har jag inte gjort något särsklit, mest tagit det lung toch så. Men det är ganska skönt det med! Imorgonska jag spela innebandyturnering tillsammans med klassen, eller ja, några av dem. Ja blev tydligen uppskriven utan förfrågan, men det spelar inte så stor roll. Haha! Vi är faktist bra på innebandy. Haha. Den enda sporten som vi inte kommer sist i jämt! Hahah, jag tror faktist att vi har kommit sist i alla sporttävlingar som vi har haft, förutom just innebandy. Fast vi är en bra peppklass i alla fall :) Haha! Nej, nu ska jag väl pyssla lite med min SO-sammanfattning. Ha det finfint allihop! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att lägga sig tidigt! :)



Svar: bara bra tack :P

2008-09-25 @ 23:03:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Liene

Var också tröt igår.

Hoppas du är piggare idag iaf:)

2008-09-26 @ 12:22:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0