SHOPPING

Det ursprungliga syftet med att gå ner på staden var att lämna tillbaka en kofta (den var ganska fin men jag kände att ja, jag vet inte riktigt. Den var inte min på något sätt..) men det hela slutade i att jag köpte en tisha och ett par strumpor (haha). T-shirten var en helt vanlig vit, har letat efter en fin ett tag nu. "Oj! Svårt det kan vara att hitta en vit t-shirt då" tänker säkert några av er. Men jag har aldrig riktigt hittat någon som jag fastnat för. Men den här duger! Den ska nämligen vara tillräckligt lång så att jag kan ha den till strumpbyxor/leggings (till den här kanske jag måste ha ett linne under med men ändå..) och så vill jag kunna ha den till jeans. Inte fö lång inte för kort alltså. 50 kronor på H&M, ett fynd! Jag langar bilder senare, tänkte även ladda upp förgårdagens (?) outfit med, haha! Ha det finfint allihop! Puss,


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0