ÖVERASKNING

Och inte en bra sådan. I dag satte jag i min tandställning i överkäken. Den står ut jättemycket och ser allmänt ful ut, till och med fulare än vad jag hade väntat mig. Och inte nog med det så är min mun helt uppsvullen eller något. Och så gör det ont också! Ondare och ondare för varje minut. :( Usch. Hur ska jag stå ut med det här? Jag vet inte ens hur länge jag ska ha den! Och jag som är hungrig och allt, hur ska jag kunna äta med den här? Och ah, jag skulle kunna komma på tusen klagomål på den här dumma tandställningen. Fy tusen. Creds till de som har tandställning och är stolta över det säger jag bara. Fast jag trodde faktist att jag skulle passa lite bättre i en än vad jag faktist gör. Ah :( Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0