NYA BLOGG.SE

Jag måste sga att jag inte gillar den nya stilen lver huvud taget, man har inte ens chansen att synas om man inte är en av de mest besökta/aktiva (finns ju kommentarer med men det är trist). Rätt trist tycker jag faktist. Det var via gamla blogg.se som jag hittade många av de bloggar som jag nu läser dagligen, det finns massvis med guldkorn som borde få mer uppmärksamhet i bloggvärlden. Men icke, nu får jag väl börja använda någon annan sida. För trots allt, de mest besökta bloggarna är väl oftast de kändaste? Och de flesta sådan känner man ju redan till.. Och vad är då grejen med att det ska stå med på en lista om man är ute efter riktigt bra bloggar, som bara inte fått cansen att bli riktigt kända. Trist. Aja, jag får väl släppa det antar jag. Ska berätta om min dag senare, hände ett par roliga saker faktist (eller ja, annorlunda i alla fall :) ). Ha det finfint! Puss,

a

Kommentarer
Postat av: Alicia

svar: ja visst är dom!=)

okej, jag är med;)

2008-09-02 @ 21:25:06
URL: http://liitenflicka.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0