LONDON-BILDER

Jag som hade tänkt att ladda upp lite bilder fårn London osm jag inte har visat nu, men icke sa nicke, programmet vill inte installera sig? Det ärmobilbilder så ni ka inte förvänta er något fint men jag tänkte att det ändå kunde vara kul att ha dom i alla fall.. Och eftersom att jag tog bilderna med mammas mobiler så är programmet inte installerat på min dator, och installerat verkar dte inte vilja bli heller :( Men vi får se, vi får se. Kanske kommer de upp snart.

Föresten! Det slog mig just att jag inte har laddat upp det jag köpte i London. Fy skäms på mig själv där. Men jag ska fota de sista sakerna nu och sedan kommer dte förhoppningsvis upp ikväll, okej? Ha det fint allihop! Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0