GODNATT

Munnen värker och jag får inte in ett skit angående näringsämnen i skallen. Det känns rätt så opeppt, jag har nämligen prov på det imorgon. Munnen fortsätter att värka och blir som sagt värre och värre för var minut. Usch. Därför har jag bestämt mig för att gå och öägg amig snart (!). Det ska trots allt bli väldigt skönt att få sova en stund, förhoppningsvis längre än vad jag brukar också. Så nu ska jag väl gå och fixa i ordning mig lite och så, får väl se om jag lägger mig :) Pussen,


a

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas värken går över & provet finfint.

Jo det var tråkigt när knät pajade men nu är det inget jag tänker mycket på.

2008-09-16 @ 01:51:37
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hej :P Jag såg mamma mia för den andra var fullbokad! Och dne var bra ialalfall, hihi (aa) Mår du bra? Puss

2008-09-16 @ 06:50:11
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0