FOTBOLL OCH UMGÄNGE

På rubriken låter det precis som i en amerkasnks film, nu ska grabbgänget träffas och drick öl och se på fotboll i princip. Haha! Nejdå. Jag kom hem från min träning runt tio över sju, tog en dusch och käkade. Runt åtta befann ja mig i staden, vi hade fått fribiljetter till en fotbollsmatch idag. Mötte upp allihop och stog och pratade ett bra tag. Jag kan väl inte precis påstå att jag var så intresserad av matchen, men det är ju alltid kul och träffa folk! :) Matchen gick dåligt i alla fall, "vi" förlorade med tre bollar.. Kom i alla fall hem runt halv tio? Jag vet inte riktigt, något sådant. Och nu ska jag dricka lite te och sedan ska jag fixa mig i ordning. Ikväll ska jag försöka lägga mig vid halv elva, bra va? Haha! Måste få lite sömn.. Jag är en sådan person som behöver sova mycket, fast inte för mycket. Haha, jag kanske skulle lämna datorn då.. Ha det finfint allihop! Puss,


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0