CAKE OF LOVE

Jag ko hem från skolan för någon timme sedan. Vi hade spanskaprov i morse, det gick väl sådär tror jag. Kanske det sämsta spanskaprovet jag gjort men ganska ok i alla fall. Hoppas jag.. Dagen rullade på och snart var det dags för förbredande no-prov. Det var int alls som jag trodde, man fick göra lite som man ville helt enkelt. Titta i boken om man inte kunde osv. Men det gick ganska bra i alla fall, ska bara plugga in ett par saker ikväll. Därför blir det ingen träning idag, jag hinner helt enkelt inte. Jag ska även börja på min so-sammanfattning ikväll, helst skriva en hel del. Och så har jag ju tagit påmig ansvaret att göra posters att sätta upp i skolan, kanske inte mitt allra bästa val.. Men så är det i alla fall så jag får väl hitta lite bilder till de och så..
Efter NOn var det hemkunskap. Jag och Johan bakade en kaka made of love som garanterat var klassens snyggaste! Haha! Det var rätt kul faktist :) Efter skolan gick jag på elevrådsmöte som varje tisdag, kom hem för en stund sedan och stte mig för att läsa igenom lite NO. Och nu har jag hamnat här (ovanligt..). Haha! Nej men jag ska nog inte sitta här speciellt länge, jag har bestämt mig för att sikta på höga betyg till det här provet och då krävs det ju en del av mig med :) Ha det fint allihop! Pussar,


a
Ni får hemskt gärna rösta på mig här och här!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack :)



Verkar som du har så du klarar dig i skolan!

2008-09-23 @ 18:25:31
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; jo, faktiskt :) jag har sålt nåt redan till kompisar. Kul att du tror på dem!

2008-09-23 @ 20:28:31
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0