STOCKHOLM

Hej allihop! Idag har det varit en ganska vanlig dag så jag har inget speciellt att berätta om det. Just nu sitter jag och kollar lite på hotell, jag ska nämligen till Stockholm med mamma i helgen. Så är det någon som har något tips? Vi är lite sent ut kanske, men vi hoppas på något fint ändå! Ska evenuellt bo på ett som endast ligger ett par minuter bort och har en supergod frukostbuffé och fina rum, hur låter det? Annars får ni gärna tipsa om affärer med! Gärna de lite mer ovanliga och okända affärerna! Och caféer med! Åh, fy vad ja älskar caféer! Nej, men det här blir nog bra ska ni se! Pussar,


a


Kommentarer
Postat av: Kamilja

Ahhhh, kommer du ha tid för mig nån timme eller så?

2008-10-21 @ 10:21:12
Postat av: Amanda

Till Kamilja: Åh, det tror jag och hoppas absolut på! Och föresten fungerar min mobil nu igen så att jag kan smsa ifall du skulle missa när jag ringer! Heh! Lördag eller söndag? :D

2008-10-21 @ 18:46:34
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: Kamilja

Åh, jag vet inte redigt! Vilken dag passar dig bäst? :*

Hihih, detta är läskigt. Du kommer tycka att jag är en riktigt trist och blyg jävel, haha. :(

2008-10-21 @ 19:28:54
Postat av: Amanda

Till Kamilja: Jag vet inte riktigt faktist.. Haha! Det spelar nog inte så stor roll!

Jo, lite läskigt är det allt. Men det gör inget om du är trist och blyg, för då är två! Hihi! Puss finis! :*

2008-10-21 @ 19:59:59
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: Kamilja

Men åh! Jag kan inte bestämma mig tyyyp, så bestäm du! Fast jag vill helst att det sker på eftermiddagen nån gång, om det är okej? :) Puss!

2008-10-23 @ 20:31:08
Postat av: Amanda

Till Kamilja: Jag ska höra med mamma lite, för hon skulle iväg och kolla på någon bil eller något och då kanske dte blir bra om vi ses då? Så jag smsar dig imorgon eller något? <3

2008-10-23 @ 20:39:29
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: Kamilja

Ja gör det <3

2008-10-24 @ 09:22:12
Postat av: Amanda

Till Kamilja: Jag får inte tag i dig :( Men du kan väl ringa/smsa om du ser det här? Puss!

2008-10-24 @ 20:48:05
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0