STEP BROTHERS

Hej allihopa! Kom precis hem från bion. Det är svinkallt ute! Fast sådär överuppklädd blev jag inte till slut, bytte några saker och dowdressade lite. Bilder kommer nog imorgon, inte ikväll i alla fall. Vi såg i alla fall filmen Step Brothers. Inte den bästa filmen jag har sett men inte den sämsta heller. Lite konstig till och från men klart sebar. Haha! Imorgon ska jag in till stan med mamma, förhoppningsvis hittar jag ett par fina ugs-varianter eftersom att jag lämnade tillbaka mina fårn Vagabond. Trivdes inte i dem helt enkelt. Men jag tror att jag vet precis vilka jag ska ha nu! Men vi får väl se, jag håller er uppdaterade! Ha en fortsatt trevlig kväll allihop! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: elin

jag hörde att den filmen var jätte bra :) tycker du att man borde se den eller? äntligen fredag, ha en bra helg!

2008-10-31 @ 07:41:00
URL: http://eelinjohanssoon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

2008-10-31 @ 11:35:13
URL: http://honhannah.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0