MYSDAG

Hej ni! Jag kom hem från en trevlig dag i västervik för någon timma sedan. Vi har hunnit med en hel del under dagen, berättar mer senare + lägger upp bilder! Kan medela att jag har köpt ett par grejer. Blev varken jacka, skoreller ett par jeans som jag igentigen var ute efter men det gjorde inte så mycket. Istället fick jag med mig en skjorta, en tjocktröja, en baströja, ett halsband och lite undies med mig hem. Så jag är nöjd! Trevlig dag har det varit också. Åkte runt lite i Västervik och mamma vissade bl.a. några ställen som hon hade bott på. Mys. Jag ska bo i Västervik någon sommar tror jag.. Älskar den staden! Aja, ni får ha det fint ni! Pussar,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0