GOD MORGON!

God morgon allihopa! Jag har precis ätit frukost och klätt på mig lite smått. Jag har nästan en timme tills jag ska ta bussen, skönt! Idag ska jag ju som sagt orientera. Så om n inte får ett inlägg senare idag beror det nog på att jag har gått vilse och fortfarande är kvar där ute i skogen! Haha, nejdå. Fast ärligt talat så vet jag inte riktigt hur det här kommer att gå. Jag har aldrig orienterat på egen hand förut. De få gånger jag har orienterat har varit med skolan och då sprang vi alltid två och två. Eller föresten, jag orienterade en gång annars med, haha. Fast då var jag ganska liten. I och för sig så ska jag nog möta upp de andra i skogen någonstans, så jag blir nog inte helt ensam hela tiden. Skönt! Men nu måste jag gå och klä på mig det sista osv. Ha en fin dag allihop. Pussar,


a
Föresten! Ville bara säga hur mycket jag tycker om er! Haha! Jag har inte haft beskökarrekord eller de senaste dagarna, där emot tror jag att jag har haft komentarsrekord då hela 58% lämnade ett spår efter sig! Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: irma

Godmorgon!

Hoppas att orienteringen gick bra och att du inte gick vilse som jag alltid lyckas göra, haha

2008-10-06 @ 12:42:43
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hehe, du vet keep up the good work i utvecklingsamtals lapparna. Hihi;)

2008-10-06 @ 20:22:57
URL: http://lolllans.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0