GO PINK!

Det finns väl inte många som har missat att oktober är en rosa månad? Därför tänkte jag tips om lite produkter ni kan köpa för att stödja bröstcancerfonden, det blir två flugor i en smäll helt enkelt! Haha! Här kommer ett par av mina favoriter!

1. T-shirt från Lindex som finns med flera olika tryck. De kostar 140 var av 20% går till Bröstcancerfonden!
2. Lacken från Mavala i serien "Contribution colours". Det finns 36 olika lack som kostar 39 kronor styck, var av 4 kronor går till bröstcancerfonden!
3. Ett underklädesset från InWear som finns i svart och rosa! Suprmysiga att ha och mysa i nu i höst! De kostar 500 kronor per set och då skänks 100 kronor till Bröstcancerfonden!
4. Det finns ju självklart även det traditionella rosa bandet! I år har de en snygg design med olika budskapsord på i en annan rosa nyans. Dessa kostar dessutom bara en tjuga!
Såklart kan man ävewn skänka pengr bara "rakt av". Klicka in här för att få alla produkter som stöder rosa bandet samt möjligheten att skänka pengar! Vilka saker gillar du bäst?


a
Föresten! Jag brukar inte logga in på mitt Gratisgodis konto så ofta men idag fick jag ett mail och såg att alla för alla som loggar in idag skänks en summa pengar till Bröstcancerfonden! Bara genom att logga in! Så logga in nu eller bli medlem här!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag gillar det hederliga rosa bandet bäst :)

2008-10-21 @ 20:11:54
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: maddde

gillade t-shirten :)<3

2008-10-21 @ 21:02:15
URL: http://madsy.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0