FREDAGSSNACKS OCH SIMNING

Jag cyklade som sagt upp till simhallen för att simma lite grann. Hade förväntat mig att det inte skulle vara så mycket folk där, en fredagskväll liksom, men det var fkatist en hel del! Det var jättelänge sedan jag var i simmallen här och de hade verkligen gjort det mysigt. Eftersom att det bara var motionssim så var det lungt och skönt i simhallen. Dessutom hade de dämpat ljuset, satt på lite lugn musik och tänt levande ljus, supermysigt! Så nu har jag tänkt att börja gå och simma en gång i veckan ungefär. Den här simmhallen måste desutom vara en av de billigaste. Jag tror att jag betalade 25 kronor för att komma in, och då får man vara där hr länge som helst. Är det billig eller vad? Simmade i alla fall 0.75 km tror jag. Inte speciellt långt men jag kände ändå lite i kroppen, det märks att jag inte brukar köra så allsidig träning som simning är. Haha! När jag hade immat färdigt gick jag och duschade och klädde på mig. Jag åt en satsumas innan jag satte mig på cykeln och cyklade ner till affären. Där inhandlades lite av mitt favoritnaturgodis rislöv (samt ett par chokladdoppade hasselnötter) plus en 100 grams Marabou Amigo. Det är den nya sorten (tror jag), har ni inte provat den borde ni verkligen göra det! Det är mjölkchoklad med majssnack i, supergod! Så nu sitter jag och mumsar lite på det och lyssnar på lite bra musik osv. Ha det fint allihop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Skönt att det var trevligt:)



Ska nog prova den nya marbou smaken.

ha det bra!

2008-10-03 @ 22:31:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0